Pepiltä löyty sopivat pitkien vetareiden suojaputket. 68 ja uudemmat olis ollu hakusessa mutta tähän hätään löyty 1967 jotka ovat 2mm kapeammat.
Funtsittu kavennus onnistu myös todellisuudessa ja tällä muokkauksella saadaan pikkasen lisätilaa sisällepäin. Seuraavaksi onkin sitten kukkien hankinta sivuposkiin ja tarkempi mittaus.
JuCCa:lta löytykin sitten vanhat slicksit millä saa koesovitettua sisälokarit sopiviksi.Kokoa oli 10x2Xx15" joten suht isoista palloista onkin kyse.
Parit kuvat
Vetarin karkeesti sovitettun. Seuraavaksi onkin vääntösauvaputken sovitus paikoilleen.
Slicksin vääntäminen vanteelle menikin sitten vanhasta muistista, fairilla sekä kumipää vasaralla. Onkohan sitten ku pyöräily että ku kerran oppinu niin ei unohdu :D
Ja pakkohan tuota oli sovitella sisälokarin keraa paikoilleen.. Aika ahtaalta näyttää mutta pitäis mahtua.
Sisälokarin kanssa itte konehuoneessa joutuu jotain taiteileen koska tulee suht tökerön näkönen jos jättää tuollaseksi. Ja tuo kavennus tarkoittais myös sitä että tähän autoon ei kaasuttimet enää mahtuis. Alkaa myös näyttään siltä että koneen joutunee kokoamaan takas että saa katottua että riittää tila kaikille hilavitkuttimille.
Lopuksi fiilistely kuva miltä tulee näyttään.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti