lauantai 19. tammikuuta 2013

Korkeuden säätöä

Väliraportin jälkeen tuli sitten lyötyä lopullinen korkeus lukkoon.
8cm nosto laatikolle oli liikaa ja pienen säädön jälkeen päädyin 6.5cm laatikon nostoon.
Tällä jäi vielä karvan verran välystä laturin hihnan ja konepellin väliin.

Päivä kuitenkin alkoi laatikon takakannattimen teolla. Hot Matsilta tuli haettua rautanen Race moottori kiinnike sarja ku ei ollu muuta saatavilla.

Ilman muokkausta tuo ei kauaa selvinny paketin avaamisen jälkeen ja pienen viilailun ja sahaamisen jälkeen tuli tämän näköistä


 Vanha kiinnike kiinni vaarmistamaan että takahaarukka pysyy oikeella leveydellä.

Seuraavaksi pitikin ruuvata lokari kiinni että saa varmistettua että ei hinkkaa renkaat kiinni sekä katottua ääriasennot
Ja lopuksi tottakai päästää auto alas normi liitko korkeudelle. Pitipä nokkaakin laskea hivenen että sai visioitua stanssin.
Droppiolat onkin sitten tarve listalla eteen. Tahtoo muuten mennä pyörät sen verran pitkälle eteenpäin että alaa näyttään hölmöltä
Huhun mukaan olis levyjarrutkin tulossa etupäähän.
Pitihän sitten vielä moddaus konekkin asentaa..









Ei kommentteja:

Lähetä kommentti