Näin muutto hommien keskeltä ei jää talli aikaa joten yöllä sitten vaan virtuaali viritystä.
Innostuin Jeren aakkos listasta ja päätin ittekkin koota listan omista VW mosista jotka tullu tehtyä.
1. 1584cc jokkis nokalla ja 2mm lasketuilla kansilla
2. 1835cc jäärata 40/37 kansilla ja 296 Bugpackin nokall, meni sittemmin pallokeula bussiin.
3. 1915cc itte kairatuilla 40/37 kansilla, evo1 pysty 45 dellortolla, sittemmin tupla dellortot ja turbo. Vaparina meni 15.32 vartilla täys painoses kuplas turbolla tuli vaan suddailtua..
4. 2332cc ikuisuus kone. Ostettu opiskelu aikoina ylityö rahoilla. Makaa vieläkin käyttämättömänä tallilla.. Ei starttaa varmaan koskaan.. Alkuperäinen tavoite 300hv.. turbolla
5. 1584cc orkkis kone alakerta + tupla dellortot ja turbo, sittemmin toimi vapari koneena kirpussa.
6. 1584cc roskis kone.. tällä tuhottiin nurkkiin jääneet romu orkkis osat. Paras vartti Bajassa 13.4s ja kirpun kopas 12.97s.
7. 1584/1641cc kirpun hirmu turbo kone. Ollu kuitufefen tupla turbo 1584 mosa sekä metksu 1641cc kirpussa. Kaikki muu vaihtu paitsi lohko ja kampi. Kovin bensalla penkitetty tejo 300hp ja 10s aika vartilla. Tulevaisuudessa aikomus puristaa viimeset pisarat koneesta ja ylittää 400hv rajapyykki..
8. 1641 tai 1776 screemer turbo pannu veljen bajaan. Lohko prepattu ja alakerran osat kertalleen jo kerätty.. Odottaa kansien ostoa. Tavoite tehdä kiree screemer turbo pannu kadulle.
9. 2332cc Magia Negra, Maralle niputettu turbo mosa jossa hooverin öljy kanava modaus ym ohko preppaukset. Turbolla ja pumppubensalla penkitetty 400hv takapyöriltä. Paras vartti vetäsy 11.48s. Kone tehty erinlaisista merkki osista kuten JPM nokka, cb kannet, Holset hx40super ym ym
10. 1776cc Screemer pannu, Lövmarkin tekemä Turbo pannu TS:ään joka sittemmin muokattu vapari koneeksi. Alkuperäistä jäi lohko ja kampi ja veivit loput vaihdettu. Lohkoon tehty "normi" hooveri sekä huohotus modaukset, Bergin kiree keppi, Sf kannet joita hierottu penkissä.. Pipemax mitotettu pakosarja. Tehotavoite 100hv/l
Yksi Ida moottori mahtuu myös listaan. Tämä mosa ei tullu ku purettua osiin ja niputettua takas kasaan. Iskua oli 78mm (suomi hitsi ilman vastapainoja) sekä hitsatut D- portti kannet niin ja IDAT. Toimi talvi kuplan koneena. Meni kiertoon auton myynnin yhteydessä. Tylsä luonteinen vääntöpannu josta muka muka penkitetty 200hv....
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti