Tätä pakosarjaa tuli jo aloitettua puolisen vuotta sitten mutta jäi silloin kesken.
Tänään tuli sitten soviteltua tuota paikoilleen ja siinä samalla tuli todettua että uusiksi menee. Alkuperäinen suunnitelma oli vaan tehdä puhtaasti penkitys pakosarja.. mutta pienillä muutoksilla totesin saavani tuon paljon paremmaksi.
Ihan 100% täydellistä tuosta ei saanu mutta piituksien saaminen alle 700mm osottautu hyvin vaikeaksi. Tällä hetkellä 1&3 pytyn putket ovat 705 ja 700mm pitkät. Kollektorin teossa joutu myös tekeen pienen kompromissin niin että putket eivät tulleet sytytysjärjestykeen.
Seuraavaksi onkin sitten 2&4 putkien teko. Tavotteena olis tehdä näistä pikkasen lyhkäsemmät kuin mitä 1&3 ovat.
Illan aikana kävi myös luolamieskannet koevirtauksessa. Nytte alkas kanavat olemaan hienosti 5cfm sisällä joten seuraavaksi onkin sitten luuranko imareiden teko.
Valitettavasti ei tullu kuvia otetttua mutta tuli myös tehtyä pientä palotila parantelua joiden ansiosta alanosto virtuaksia saatiin nostettua. 2-8mm nostolle tuli noin 10cfm lisää jolla pitäis olla jo positiivinen vaikutus koneen toimintaan. Jos vaan kaikki loksahtaa paikoilleen Pepin koneen kanssa niin voipi hyvin olla yksi korkemmin laulavista stroker mosista tämän vuoden WaDD:ssa
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti