tiistai 6. toukokuuta 2014

Ruiskun säätöä

Viime päivät ovatkin menneet pääasiassa ruiskun säädössä. Puuttuva vääntökin löytyi ku sain TDC korjattua oikealle kohdalle. Joten nytte jaksaa sutasta mutta uutena ongelmana tulikin sitten taka askelin holtiton hyppiminen. Joten pitänee pitää jäitä hatussa tuon sutimisen suhteen.

Itse ruisku onkin toiminu sitten hyvin kankean alun jälkeen. Pitää sanoa että ruiskun asennus ei ole harmittanu pätkääkään koska säätäminen paljon "helpompaa" ku esim kaasuttimella johonka pitäis sitten olla kaiken mailman suuttimet ym

Ainut pieni ongelma on hivenen epätarkka TPS (kaasu asento tunnistin) joka pikkasen korjaantu signaalin filtteröinnillä.

Seuraavana onkin läppärunko synkkien tarkistus sekä vivuston klappien tarkistus. Myös veden lämpöanturin pitäis saada asennettua parempaan paikaan koska onnistuin saamaan anturin juuri siihen paikkaan missä kone ei lämpene yli 35 asteen..

Joten eiköhän näillä eväillä pitäis saada kulutus tippumaan tuosta ekasta 25L/100km kulutuksesta..
Jotta tuo korkea kulutus sais pikkasen ymmärrystä on tämä mitattu E85 polttoaineella. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti