Viikonlopun saldona oli moottori irrotus edestakas koska turbiini ei uponnu tarpeeksi syvälle kampiakseliin. Syykin selvisi koska kampiakseliin oli jääny edellisen omistajan toimesta sovite pusla. Tämän irrotuksen jälkeen homma oli selvä ja paketti takas nippuun ja kiinni autoon.
Tällä kertaa tulikin kaikki paikat laitettua kunnolla kiinni ja tavoite oliskin jättää kone paikoilleen.
Koska kone oli aikomus jättää päälle päätinkin kytkeä etu umpioiden sekä vilkkujen sähköt. Tulipa maskikin asennettua kiinni uuden sähköflektin kanssa. Mielenkiintoista nähdä tuleeko tuo pieni jähdytin riittämään kesähelteillä..
Lauantain iltana olikin sitten pakosarjojen teko. Eka pyörittelin että kummatko sarjat pistän kiinni. Nuo T-hot sarjoista muunnellut vai block huggerit.
Nuo Block huggerit olis ollu yees mutta jostain syystä sivuputket istu hetkellisesti paremmin silmään...
Joten päätin sitten tehdä sivuputkille Lakester tyylisen ulosoton joka sitten vie "kadulla" pakokaasut auton alle vaimintimiin..
Koska nuo ameriikan Joen tekemä kromi putki ei ollu ihan siisteimmästä päästä päätin nekin sitten veistää uusiksi.
Sovituksen jälkeen maali päälle ja asennus
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti