Eilisen blower hill vierailun yhteydessä jäi yhdet kannet kainaloon. Ovat kylläki 94mm pytyille ja tulpan reijät pikkasen lähellä seetejä..
Mutta suunnitellut muutokset mitä olen ajattellu tehdä niin eipä noista haittaa ole.
Tiggi lankaa olis aikomus sulatella noihin puoli pakettia ja villimpi kairaus.
Jotta ei tarttis moneen kertaa tehdä niin proto kairausta on tullu aloitettua noihin proto kitti/hitsi kansiin.
Näin alussa tuli paino arvo annettua max noston virtaukselle. Joten eka karkee mallia isoksi kairaus ja sen jälkeen muovailu vahalla täyttö. Max noston päätin 14mm ja eka virtaus ilman täyttöä antoi noin 170cfm. Mutta virtaus nopeus oli liian alhainen sekä niin kovat pyörteet että tiggi lankakin hyppeli kanavassa.
Muovailuvaha sitten auttoi nostaan virtauksen noin 185cfm joka laskelmien mukaan auttais antaan toivotun tehon. Peukalon ja etusormen välistä laskettuna niin noin 400heppaa 1.5-2bar ahdoilla. Kierrosluku maltilliset 7800rpm..
Parempi olis suurentaa moottoria ja ottaa teho alempana mutta silloin ei ole enää 1776 kone mikä koko muutenkin löytyy veljen bajan rek otteesta.
Parit fotot
Proto kannen imu ränni avattuna
Palotila karkeesti muotoiltuna
Pari muovailuvaha fotoa
Sitten ku oikea muoto on löytyny niin seuraavana on nämä kannet vuorossa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti