sunnuntai 20. huhtikuuta 2014

Ruiskun antureiden asentelua

Päivän tavoite oli taas yhtä ja toista. Saavutuksena tuli suoritettua yksi hitsaus harjotus hovi koneistajalle sekä sitten antureiden asennusta tuossa omassa projektissa. Antureiden asentamiseen meni paljon odotettua enemmän aikaa. Mutta saldona kampiakselin asentotunnistimen jalka sekä kickdown vajjerin kiinnitys.

Parit kuvat

Tässä hitsaus harjotuksen tulos. Joku suoja kai tuosta olis tulossa.

 Triggeri anturin jalka tuli tehtyä normi tapaan lattaraudasta rälläkkää avuksi käyttäen.

Jotta koneen sais pidettyä pikkasen selkeemmän näkösenä päätis tehdä polttoaineputken runkoaisoihin saakka. Siitä taaksenpäin tulis sitten vedettyä viinan kestävillä letkuilla.




Imusarjan kanssa tuli myös vietettyä tovi. Alkaa melkein olemaan viikon illat tuossa pikkunäpräämisessä.
Vielä olis kaasuvajjerin kiinnitys tekemättä ja saada silmä synkat kuntoon



Tämän yksi tavotteista oli saada sähköt pälle ruiskulle. Jos vaikka huomenna onnistuis tuossa..

Tässä kaasuvivuston "koeajo" video




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti