Nokan sisäänajoa jatkettiin auton omistajan kanssa. Karttoja tuli säädeltyä pikkasen laihemmalle ja kone alkas toimiin heti nätimmin.. Vaikka vieläkin ollaan ihan pellolla säätöjen suhteen..
Vuotava vaihdelaatikon ja koneen sauma ei ollutkaan se spekuloitu vauhtipyörän o-rengas.. Kyllä se vaan valitettavasti oli paikoillaan.
Stefan on luultavasti syy miksi vuotanu.. vaikka 100% varma siitäkään en voinu olla koska irrotus vahingoitti sitä pikkasen ja viat löyty juuri siltä kohdin..
Mutta uusi tilalle ja kone takas nippuun..
Kierre tulpat voi liimata varmuuden vuoksi niin on ainakin varma että ei ole ne.
Purussa meni se 1.5h joten niputtamiseen pitäis riittää se 3h silloin :D
Foto todisteeksi
Huomenna saa jatkaa harjotusta ja kone takas paikoilleen. Jos tahti pysyy hyvänä niin auto taas nipussa huomenna...
Ehtiskö saada vapuksi? Puuha kilvet? Vappu cruising?
Nytte nukkumaan
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti